Spatne fungujici RPM po upgrade RH 6.0 -> 6.2

Sobota Září 2 21:30:39 CEST 2000

On Tue, 29 Aug 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Jo, to je ono! po vytvoreni tohoto adresare jsem se zbavil sendmailu a bez
> problemu nainstaloval MySQL.

To je dost divne. To znamena, ze rpm musi mit v sobe nejak nadratovanou
cestu /tmp/rpmm pro docasne soubory. Normalne je to /var/tmp. Nemate
nejak divne nastaveny "tmppath" v nejakem konfiguraku (viz /usr/lib/rpm
apod.)?

> Zkusil jsem MySQL odinstalovat, lec napsalo mi to ze
> odinstalaci by se porusili zavislosti, protoze librpm.so je nutne pro
> buildrpm (nejsou to presne nazvy, byly tam jeste cisla verzi atd..) eee??,
> co dela librpm.so v baliku MySQL?

Mel jste zkusit, co rekne rpm -q --whatprovides librpm.so...

Ano, ale asi to neni moc relevantni.