Spatne fungujici RPM po upgrade RH 6.0 -> 6.2 - VYRESENO

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Září 6 10:12:42 CEST 2000

> To je dost divne. To znamena, ze rpm musi mit v sobe nejak nadratovanou
> cestu /tmp/rpmm pro docasne soubory. Normalne je to /var/tmp. Nemate
> nejak divne nastaveny "tmppath" v nejakem konfiguraku (viz /usr/lib/rpm
> apod.)?

Je to tak. Prochazel jsem vypis od strace. Nejdriv to otevira
/usr/lib/rpm/rpmrc a /usr/lib/rpm/macros. V tomto souboru jsem taky nasel
toto nastaveni:
%_var   /var
.
.
%_tmppath  %{_var}/tmp

Coz by bylo vporadku, ale pak to otevira ~/rpmrc a ~/rpmmacros a tady je
zakopan pes.
%_tmppath    /tmp/rpmm
Strasne by me zajimalo, kde se ty soubory vzaly, protoze jsem je
stoprocentne nevytvoril ja (aspon ne vedome). Vzhledem k tomu, ze problemy
zacaly po upgrade systemu, tak se tam asi musely dostat nejak pritom.

Diky za pomoc. Ac se ted na to divam jako na pitomost, na kterou jsem mohl
prijit sam a neotravovat, zpocatku jsem vubec netusil, kde hledat problem.
Melo to aspon jeden kladny efekt, naucil jsem se pouzivat strace.

S pozdravem Zdenek Bohm