Rychlost a kapacita routovani (was Linux Router s vetsim mnoz stvim eth karet)

Čtvrtek Září 7 14:43:52 CEST 2000

> mnoho. A jeste navic stale nemuzu pochopit, ze ackoli jsem pripojen
> na sit, kde minimalni uvadena rychlost je 34 Mbps, tak i pres volne
> linky se pres 10 Mbps proste nedostanu. Jedine me napada, ze ty
> routery jsou skutecne neuveritelne pomale.

	:) a meril jsi to primo od routeru co vede na TEN nebo z vnitrni site?
Co treba kolize? Stejne je to zvlastni (ja si rikal, proc predevcirem
bylo kolem 10:00 aktualni vytizeni Praha <-> Brno 1% a tento stav trval
cele dopoledne), nac se tedy pak takove site buduji, kdyz stejne tolik
neroutuji?

> Zda by mohl Ethernet zajistit pozadovane sluzby jako ATM, to posoudit
> nedokazu. Ani bych se nedivil, ze ne. Ale v pripade ceny a rychlosti
> by to bylo reseni absolutne bezkonkurencni.

	Reseni, ano, ale vstupuji dalsi faktory, bunka v ATM je myslim rezijne
vyhodnejsi nez ramec v Ethernetu, aspon jsem nekde videl srovnavaci
grafy...

BTW Akademici skutecne ucpou uplne vsecno:-) - kdo v komercni sfere si
stezuje na 155Mbitu?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno