Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Pondělí Září 11 07:35:11 CEST 2000

nejhorsim na tom je, ze vsichni se zde odvolavaji na to jak jsou
zaneprazdneni a jak se chteji venovat resenim problemu. ok. to je v dnesni
dobe normalni, ale nechapu, proc ve sve zaneprazdnenosti posilat odpoved
RTFM, ktera 90% lidi kteri ji dostanou stejne nic nerekne a je jim na prd.

pokud nekdo nema cas na reseni banalniho problemu, tak at ho proste neresi a
nezaplnuje konferenci arogatni odpovedi, ktere je naprosto na nic.
nebal bych se, ze by nikdo nepsal do subjektu ze jeho otazka ja
zacatecnicka, protoze verim, ze je zde dost lidi, kteri byli pred pul rokem
ve stejne situaci jako onen zacatecnik a dneska mu radi pomohou, protoze
vedi jak problem resit. a ti co se chteji venovat "skutecnym" problemum,
muzou zustat klidni a resit a resit a RESIT.

Jiri Mares (mailto:Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic