Co takhle zmenit pristup k odpovedim zacatecniku!
Ing. Pavel PaJaSoft Janousek
janousek na fonet.cz
Pondělí Září 11 09:24:49 CEST 2000
> nejhorsim na tom je, ze vsichni se zde odvolavaji na to jak jsou
> zaneprazdneni a jak se chteji venovat resenim problemu. ok. to je v dnesni
> dobe normalni, ale nechapu, proc ve sve zaneprazdnenosti posilat odpoved
> RTFM, ktera 90% lidi kteri ji dostanou stejne nic nerekne a je jim na prd.
A jeje, to bude zase flame, nicmene vase tvrzeni kulhaji...
Vam se nikdy nestalo, ze jste si neuvedomil, ze problem, ktery se u vas
vyskytl je skutecne popsan ve FAQ, README ci jinde a ze nejste
objevitel? Co rici na dotaz, ktery nekdo polozi a ja vim, ze je pomalu
na 1. radku readme.txt ci readme.1st????!!!
> pokud nekdo nema cas na reseni banalniho problemu, tak at ho proste neresi a
> nezaplnuje konferenci arogatni odpovedi, ktere je naprosto na nic.
> nebal bych se, ze by nikdo nepsal do subjektu ze jeho otazka ja
> zacatecnicka, protoze verim, ze je zde dost lidi, kteri byli pred pul rokem
> ve stejne situaci jako onen zacatecnik a dneska mu radi pomohou, protoze
> vedi jak problem resit. a ti co se chteji venovat "skutecnym" problemum,
> muzou zustat klidni a resit a resit a RESIT.
V tom pripade si muze 'beginer' odpoved a cele reseni problemu precist
v archivu a neptat se znova. Za pul roku toho clovek zase tak moc
vstrebat nemuze (ano, muze nasosat hodne), ale prave ty jemne nuance,
ktere vedou k reseni problemu jeste nemuze umet... To je jako byste
chtel po cloveku aby se za 6 mesicu naucil C++ a pak byl schopen radit v
sablonach, overload metodach, virtualite atd... - to jsou prave ty jemne
nuance, na ktere Cckar nenarazi...
Jednoznacne se radim za Milana, protoze konference v dnesni dobe resi
minimum opravdu praktickych (a potrebnych) problemu, kvuli kterym
vlastne vznikla... - ma resit problemy razu takoveho, ktere nejsou
zdokumentovany (casto ani znamy) a je treba je resit (opravou v nove
verzi SW nebo zdokumentovanim chovani). Tento diskusni list nema a ja
verim, ze __nebude__ nahrazovat technickou podporu... kdepak jste Linux
ziskali? Zadarmo? Tak si zadarmo shanejte informace... koupili jste ho?
Tak se podivejte co jste si vlastne koupili...
-----------------------------------------------------------------------
Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft) FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, Intranet / Internet Anenska 11, 602 00 Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz Tel.: +420 5 4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz Fax.: +420 5 4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/ E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz
-----------------------------------------------------------------------
Další informace o konferenci Linux