Velky bratr a jedna anketa

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Úterý Září 19 08:32:46 CEST 2000

> Ač mám Linux rád, myslím si, že skupina uživateů Linuxu lomeno celkový
počet
> uživatelů PC je dost malé číslo už jenom z toho, co vidím ve svém okolí. A
> těmi 4% to tak akorát může sedět, takže mě se nezdá, že by ta anketa
musela
> být zfalšovaná.
> Miloslav Ponkrác

Neda mi to, abych nezareagoval, i kdyz je ot OT.

Pod pojmem instantni (ktery jste pouzil) si predstavuji neco jako instantni
kavu. V tom smyslu, ze je to rychle hotove - ted samozrejme nemam na mysli
dobu vyvoje, spis instalaci a schopnost byt pouzivan. :-)  (strasna
formulace)

Ale rekl bych, ze uz nejsme v dobe, kdy si kazdy uzivatel instaluje /
konfiguruje Windows sam. Vetsinou to dostane predinstalovane na PC. Podle me
by tohle mel byt cil. Proste prodavat pocitace s predinstalovanym Linuxem
(nakonfigurovanym na pouziti v kancelari).

V tomto stavu ale ona "instantnost" dostane MOZNA zcela jiny rozmer. Je
pravda, ze se pohybuji v podstate jen mezi odborniky nebo alespon velmi
pokrocilymi uzivateli, takze moznost testu na laicke skupine obyvatel :-)
nemam (vyjma me rodiny, kde si ovsem linux vede prekvapive dobre - btw.
chodi nekomu z vas Heroes Of Might&Magic II pod dosemu?  :-)))

Myslim, ze bychom mohli takhle debatovat hodne dlouho.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581