Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Petr Kristan petr.kristan na epos.cz
Úterý Září 19 10:50:00 CEST 2000

On Tue, Sep 19, 2000 at 09:51:27AM +0200, tosovsky na lesopo.cz wrote:

> To je nedorozumění. Nemám na mysli technický standard, ale standard
> přenosu informací mezi obchodníky, kancelářskými zaměstnanci, atd...
> Moje zkušenost je taková, že hodně lidí například místo aby napsali
> zprávu v e-mail klientu, raději přibalí soubor *.doc.
> (O nepraktičnosti tohoto řešení prosím nebudeme diskutovat. Ale je to tak.)
Ja toto resim v muttu naprosto jednoduse:
V /etc/mailcap mam
application/msword; catdoc; copiousoutput
a wordovy dokument se mi krasne prevede do textu vcetne spravne cestiny
a vlozi do tela mailu.
Jenom skoda, ze nemam nic podobneho na excel. Zatim na xls soubory
poustim gnumeric, celkem si s nimi poradi.

Star Officu se branim, nebot to by bylo z louze pod okap.
Pouzivam ho jen v nouzi.

> Nemám Microsoft rád, právě tak jako Vy, ale pracuji v reálných podmínkách
> v reálné firmě, která má kontakty s reálnými obchodními partnery.
> Ve svém přízpěvku jsem popsal situaci, tak jak ji vidím každý den.

A obchodni partneri Vas rozhodne nenuti, abyste jim posilal odpovedi tez
ve wordu.

--
Ing. Petr Kristan
.