rw pristup uzivatele na vfat disk

Martin Tkadlčík tkadlcik na ccb.cz
Úterý Září 26 14:38:28 CEST 2000

Pekne odpoledne vespolek,

na instalovanem domacim pocitaci s RH 6.1 bych chtel mit rw pristup k vfat
disku. Snazil jsem se postupovat podle prikladu v konferenci, ale bez
uspechu. Myslím ze mi chybi pouze kousek.

v /etc/ftab mam nastaveny rw pristup k vfat disku. Adresar vlastni root a
grupa je users. Prava jsou nastaveny rwxrwxrwx. Jakmile primoutim disk, tak
root pochopitelne do nej muze, ale user ne. Po primounteni se prava adresare
zmeni na rwxr-xr-x a vlastník na root.root.

Pokousel jsem se nastavit s-bit a gid, ale bez jakehokoliv ucinku. Myslite
ze je potreba zmenit vlastnika popr. prava device?

Diky za odpovedi.
                            Martin