BEGINER: firewall (OFFTOPIC)

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Září 29 17:49:08 CEST 2000

Hanus Adler <had na integralis.cz> wrote:

> Jaka drtiva vetsina? Co je to za blbost? A jak to vubec chcete dolozit?
> Provadel jste na to tema nejakou studii? Kdyz jsem pred lety poprve mel

Studii? Co chcete studovat na tom, ze z deseti materialu, kde se tyto pojmy
vyskytuji a ktere mate, je v sedmi uvaden vyraz mnou pouzity. Mohl jsem
zvolit lepsi vyraz nez "drtiva vetsina", ale cilem me reakce, nebylo
uvadet statistiku nybrz vyvratit vylev pana Kankovskeho.

> prelozit authentication do cestiny a nenasel jsem to ve slovniku, ptal
> jsem se tri ruznych lingvistu a vsichni se shodli na autentizaci.

Mohu se zeptat, jaky slovnik jste podrobil te peclive analyze? Anglicky,
cesky, technicky, nebo eskymacky a za koho povazujete lingvistu? Mozna se
budete divit, ale ja jsem ve slovniku (ceskeho pravopisu:-)) nenasel
mnohem vice obratu v teto konferenci hojne pouzivanych, treba i ten
smajlik, jak jsem byl upozornem panem Chalupou. A pokud jde o lingvisty,
take by jiste nebyl problem, jich sehnat deset s jedenacti nazory:-)

> V tomto pripade (a ve spouste dalsich) me nazor drtive vetsiny skutecne
> nezajima; nazor vetsiny taky je, ze v osloveni se pouziva nominativ, ze
> rozlisovani i/y je zbytecne a ze zme demograticky stat. Dekuju pekne.

Vazeny pane Adler, myslim ze brecite na spatnem hrobe. Mluvite tu o svem
spravne, mem spravne, jejich spravne, ci cii vlastne spravne. Kdyz jste
byl maly, maminka Vam jiste rikala, ze polevka se ji lzickou. Povazujete
to take za spravne? Abych rekl pravdu, ja sam nevim, ale beru to jako
urcity fakt, ktery mi usnadnuje zivot a prospiva spolecnosti. Muzeme o
techto vecech diskutovat, ale jen cas dodal Capkovu robotu priznak
relativni spravnosti. Ja netvrdim, ze autentifikace je spravne, stejne
jako netvrdim, ze autentizace (ktera se mi minochodem take libi vice, cert
vi proc jsem pouzil jiny, zrejme ze jsem chtel byt "spravnejsi":-)) je
horsi ci lepsi, pouze jsem jeden vyraz pouzil a byl osocen za to, ze jej
nektery ucastnik neznal.

S pozdravem

Mila Kuchta