Proc half duplex ? Bylo rtl8139 a half/full duplex

Jan Moravec javim na czech.net
Čtvrtek Září 28 14:36:28 CEST 2000

On Thu, 28 Sep 2000, [windows-1250] Roman Kolbábek wrote:

> Uz nekolikrat jsem si vsiml, ze nekdo premysli, jak prepnout sitovku do half
> duplexu. Je k vypnuti full duplexu nejaky jiny duvod nez ze ho napriklad
> nezvlada protistrana (switch, hub, ...) ? Jinak je prece u full duplexu
> mozne dosahnout az dvojnasobne propustnosti dat.

Mnooo ... je pravda, ze u rtl8139 evim, ale napr u nekterych karet DEC
(100MBit) mi v linuxu pomohlo FD vypnout ... zrychlilo se to cca 5x :) Mam
pocit, ze roli tu hral spatny driver ... pac mam ale jiz InteEtherExpress
... jedu zase FD a jsem spokojeny ...
Ale odpoved na dotaz, proc to treba vypnout jsem dal :)

						Javim

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.