BEGINER: firewall (OFFTOPIC)

Hanus Adler had na integralis.cz
Pátek Září 29 08:54:27 CEST 2000

On Fri, 29 Sep 2000 03:09:18 +0200, Mila Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> wrote:
>jejich lokalizovana podoba. Drtiva vetsina ceskych materialu uvadi
>slovo autorizace a autentifikace. Chcete vymyslet kolo?

Jaka drtiva vetsina? Co je to za blbost? A jak to vubec chcete dolozit?
Provadel jste na to tema nejakou studii? Kdyz jsem pred lety poprve mel
prelozit authentication do cestiny a nenasel jsem to ve slovniku, ptal
jsem se tri ruznych lingvistu a vsichni se shodli na autentizaci.
V tomto pripade (a ve spouste dalsich) me nazor drtive vetsiny skutecne
nezajima; nazor vetsiny taky je, ze v osloveni se pouziva nominativ, ze
rozlisovani i/y je zbytecne a ze zme demograticky stat. Dekuju pekne.

S pozdravem

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."