BEGINER: firewall (OFFTOPIC)

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Září 29 17:58:05 CEST 2000

Zdravim,

znouza <znouza na cl.cesnet.cz> wrote:
> autentikovat, slovo autentifikovat neexistuje. ani ve slovnich,
> nikde. zkousel jsem i webster's a neni tam ani anglicky

Viz muj druhy prispevek.

> "original" od toho priserneho slova autentifikovat. takze bohuzel zazity
> termin "autentifikovat" neexistuje.

Prominte, ale Vas osobni nazor zde na tuto konkretni vec neni relevantni.
Az tu vsichni budou projevovat osobni nazory na vse co je jen napadne,
budeme to tu moci zabalit. Je mi lito ze tu oplacim nerelevantnost
nerelevantnosti, ale ja jsem tu v roli zajice, ne honaka:-)

> a rozdil mezi authentication (autentikace) a authorize (autorizace,
> overeni) je:

Asi jste to spatne pochopil. Ja neuvadel toto spojeni jako jejich vlastni
synonyma nybrz jako doplneni. Asi jako kdyz vysvetlujete babicce: Toto
je shift a toto zas Enter. Je to dost srozumitelne?

S pozdravem

Mila Kuchta