OT: expat howto

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 5 16:21:01 CEST 2001

On 05/04/2001, Martin Spirk wrote:

> 1. pochopil jsem spravne ze i kdyz se to jmenuje Gnome XML, tak je to
> na Gnome naprosto nezavisle?

Ano, jiny nazev tehoz je libxml :)

> 2. Nekde jsem nasel ze to je pod LGPL, takze predpokladam spravne ze
> to mohu pouzit i v uzavrene komercni aplikaci?

Ano, to LGPL umoznuje.

To nevim, zkuste www.xmlsoft.org, mozna, ze tam neco o tom bude.

> 4. Mam predstavu ze zpracovani DOM je pomalejsi a pametove narocnejsi
> nez SAX. Kolik to dela, poznam to na souboru o velikosti v radu 10kB

Myslim, ze na tak malem (relativne) souboru to asi nepoznate. Jinak v
libxml je i SAX parser a skoro bych rekl, ze je to prehlednejsi, nez
rozhrani expatu (nicmene expat je klasika a jeho puvodnim autorem neni
nikdo mensi, nez James Clark, takze bych v tomto pripade dal asi presto
prednost jemu :).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka