existuje program na ucetnictvi?

Středa Duben 11 10:43:50 CEST 2001

> Druhou otazkou pak je v cem to vytvaret, na to potrebuji:

	Osobne si myslim, ze je tato otazka naprosto druhotna..., rozhodne by
nemela hrat roli pri navrhu jakehokoli systemu, od toho je tu prece
datove modelovani (DFD, ERD apod.)

> 1) databazi - Interbase, PostgresSQL
> 2) UI - HTML+PHP
> 3) Reporty - TeX
> Pokusil jsem se naznacit alternativy, mate nekdo neco na doplneni.

	Ano, to jsou alternativy, podstatne ale bude JAKOU architekturu vyuzit,
prakticke implementace jsou druhotne, navic, pokud ma zakaznik koupen
napr. Oracle a nejaky jiny system pro reporty (navic na to uz ma
zpravidla neco navazano), proc ho nutit koupit ci alespon nechat
nainstalovat neco jineho?

	Otazkou reportu jsem se take nejakou dobu zabyval, TeX je hezky, ale
jak byste resil to, ze lokalni tiskarna pripojena k pocitaci nema byt
sitova a presto se na ni tisknou vystupni sestavy?

> Zatim mi z debaty neni jasne ani co psat, ani v cem to napsat. :-/ Nabyvam
> dojmu, ze vhodne free prostredi pro vyvoj db aplikaci asi pro Linux neexistuje.
> Pro db, mozna postgress, pro tisky mozna TeX, ale na UI (zamerne nepisu GUI,
> nebot si myslim, ze je to v podstate jedno) neni nic vhodneho!

	Prominte a ono v komercnim svete neco takove existuje? Ukazte mi to,
koupim to a vyvijim jen pro to... - ted vazne, opravdu otevrene reseni
neexistuje, divejte se na to vzdy jako na komponenty systemu a snazte se
maximalne NEPROVAZOVAT komponenty, kazda at bezchybne dela pouze svou
praci a tim konci - Inerfacy jsou ve vetsine pripadu jasne, standardni,
normovane, neni co resit.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno