Tenky vs. tlusty klient

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Duben 12 11:18:09 CEST 2001

Tie porovnania su smiesne, pokial neviete co porovnavate.
Porovnavajte seberovne stroje, nie porovnania od procesora a podobne.
Stroje SUNu su urcene na nejaku cinnost, kdezto intel je skladacka.
Ked chcete databazy a priespustnost, tak ja osobne preferujem SUN. Je
lacnejsi ako ALPHA :-)
Ked potrebujete nejaky vysoky vypoctovy vykon, tak intel. Zozeniete napr.
u COMPAQu Prolianty,DELLu, alebo u NEC tie jeho Expressy. Samozrejme tu so
skladanim viac prosesorovych masin je asi problem. Takz pokial ratate tie
procesory na 10-ky, tak budete musiet mysliet na drahsie peniaze od SUNu,
HP-cka alebo COMPAQu(alpha).
Ale ja osobne cakam, na nejake (uz seriozne) prirovnania co sa tyka
vsetkych hladisk(disky,zbernica,ramky,procesor).

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2