Tenky vs. tlusty klient

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Čtvrtek Duben 12 14:21:25 CEST 2001

satko na quanto.nr.sanet.sk (Jan Satko) writes:

> Tie porovnania su smiesne, pokial neviete co porovnavate.

Slovo "smesne" nepovazuji za vhodne v danem kontextu. Od zacatku jsem
tvrdil, ze mi jde o vypocetni vykon. Pokud vim, ze rychlost me
aplikace dobre koreluje s jednou ze SPEC2000 aplikaci (napr. gzip),
pak se domnivam, ze udaje o rychlosti gzip-u na danem pocitaci maji i
jistou vypovidaci schopnost o rychlosti me aplikace. Ctenari teto
konference nejsou usaci, aby vysledky SPEC2000 testu extrapolovali i
na chovani databazovych serveru. (Coz jsou u zatizenejsich databazi
vetsinou multiprocesorove stroje - ty jsem neporovnaval.).

> Ale ja osobne cakam, na nejake (uz seriozne) prirovnania co sa tyka
> vsetkych hladisk(disky,zbernica,ramky,procesor).

Jedine udaje, ktere se mi podarilo bez velke namahy sehnat, byly
vysledky SPEC2000 testu. Kdybych sehnal i jina relevantni data, uvedl
bych je.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR