Tenky vs. tlusty klient

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Duben 12 18:16:32 CEST 2001

> tvrdil, ze mi jde o vypocetni vykon. Pokud vim, ze rychlost me
> aplikace dobre koreluje s jednou ze SPEC2000 aplikaci (napr. gzip),
> pak se domnivam, ze udaje o rychlosti gzip-u na danem pocitaci maji i
> jistou vypovidaci schopnost o rychlosti me aplikace. Ctenari teto

Ok. Takze asi uz nepotrebujete poradit, ze nejvyhodnejsie(najlacnejsie)
riesenie je na baze intelu (compaq,nec,dell) alebo pokial ratate na
desiatky procesorov tak alpha. Mozno este HP ale to ma tusim najrychlejsie
procesory okolo 550MHz, ale vie ich nasukat az tusim 32 do jedneho
servera.

> Jedine udaje, ktere se mi podarilo bez velke namahy sehnat, byly
> vysledky SPEC2000 testu. Kdybych sehnal i jina relevantni data, uvedl
> bych je.

SUN by mal mat niekde vystavene benchmarky proti inym procesorom, aspon mi
to tak tvrdil jeden clovek od SUNu naposledy ked rozpraval o UltraSparc3.
Ja osobne som ich ale moc nehladal.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2