Blaboly nebo zkutecnost? - Micro$oft vs. Oracle/UNIX

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Úterý Duben 17 10:49:00 CEST 2001

Zdeněk Mazanec wrote:

 > DO,
 >  nepochybne je to skutecnost. A myslim, ze je to oslnive dobry
vysledek pro "UNIX". Pokud je solo stroj se 48 procesory na Solarisu s
Oraclem pouze 3x pomalejsi nez 280ti procesorovy cluster s windoze, tak
je to dobre, nemyslite?

No jisty problem zde vidim. Cenu. M$ uz umi rozumne clustery, coz
umoznuje totozny vykon za polovicni cenu.
Navic to, ze pravdepodobne bylo v cene zahrnuto i sitovani, dela z W2K
vice nez silneho konkurenta
pro komercni UNIXy.

 > P.S. jak jsem se dival na vysledky... M$ je vazne megalomanska firma.
Jen kvuli tomu,
 > aby se dostala na N prvnich mist tak stavi clustery celkem
neskutecnych rozmeru.
 >Mozna by bylo zajimave pozadat Google o vysledky jejich linuxoveho
clusteru... aby mel M$ co dohanet. ;

Mne by spis zajimalo, jakeho vykonu by dosahla stejna konfigurace s
Oraclem (nebo s nejakou jinou DB, ktera by to umela)
na cistem SuSE.
Ona uz ta castka 60xW2K + 60 licenci MS SQL by se mohla pohybovat uplne
jinde nez Linuxovy eqivalent.

--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na buchtovi.cz