BIRD - routovani na IP-aliased interface (trosku delsi)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 17 10:12:26 CEST 2001

edlman na fortech.cz (Martin Edlman) writes:

> Zdravim,

> To jsem si myslel taky, ze to znamena, nerikej svoje znamy routy. Neni
> to tak?

Je. Ale pak nevim, na co to tam vlastne mate.

> Hmmm, to je blby, ale pokud by to fungovalo na backbone, tak udelam
> celou sit jako backbone.

> No ja ale potrebuju naopak to kernel table davat routy, ktery se pres
> OSPF/nebo_jinej_protokol naucim.

To tam jde taky. Ale pokud date OSPF jenom na primarni interface, tak
musite nejak rict OSPF, aby propagovalo i ty sekundarni interface.

> [...]
> dobre. Na gatewayi a routerech 1,2,3 mam nastavenej "mode multicast".
> Problem je na routeru 3, ke kterymu je pripojenej router 4. Na routeru 3
> se mi neporadi nahodit multicast i na sitovku vedouci k routeru 4. V
> logu se mi objevi hlaska neco jako "sk_socket: cannot assign ..." (ted
> nevim, protoze mi kolega moji testovaci sit rozebral).
> Predpokladam, ze je to vec kernelu - je tam 2.0.36. Na gatewayi, kde je
> 2.2.14, jde multicast na vsech sitovkach nahodit. Sitovkou by to byt
> nemelo, na gatewayi i na routerech jsou 3c509 (a na routerech jeste

Patrne je to jadrem, BIRD je pro 2.0 a 2.2 udelany jinak.

Brno, Czech Republic