BIRD - routovani na IP-aliased interface (trosku delsi)

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Úterý Duben 17 12:58:39 CEST 2001

David Rohleder wrote:

> Je. Ale pak nevim, na co to tam vlastne mate.

Potrebuju, aby gateway znala routy z routeru (1,2,3,4) a nerikala je
zpatky, protoze nechci aby routery navzajem znaly svoje routy. Takze na
gatewayi mam {import all; export none;} na routerech mam {export filter
flt; import none;}

> Patrne je to jadrem, BIRD je pro 2.0 a 2.2 udelany jinak.

No to si prave myslim taky, takze po vecerech experimentuju s LRP 2.9.8
a jadrem 2.2.19. Snad se mi to podari rozchodit k plny spokojenosti.

Edas