Announce RH 7.1

Jan Becvar becvar na mail.cz
Středa Duben 18 15:15:57 CEST 2001

Omlouvam se, jestli moje prispevky vyznely tak, ze znehodnocuji praci
nekoho jineho, to jsem rozhodne nemel v umyslu, jenom jsem se chtel
pozastavit nad nasledujicim:

1. plati RedHat nekoho, aby lokalizoval jejich distribuci do nasi
materstiny?
2. jestlize ne, zrejme nema o nas trh zajem
3. jestlize o nas nema zajem, proc ti namakani borci, co pocestuji
RedHat, radeji nespolupracuji s firmou, ktera o nas zajem ma?
4. proc tolik znamych osobnosti naseho Linuxu dela zdarma
reklamu zrovna firme RedHat?
5. nepodporuje CZLUG lokalizaci uplnou nahodou zrovna RedHatu?
6. nemelo by se zamerit usili spise na lokalizaci konkretnich
aplikaci a distribuce nechat na jejich vyrobci (u komercni firmy),
nebo protlacit podporu lokalizace rovnou do soft. baliku
(Debian)?
7. myslite si, ze je nekdo bez elementarni znalosti anglictiny schopny
spravovat Linux? Myslim ze ne, a ze v tom ani budoucnost Linuxu neni.
8. a posledni a nejdulezitejsi otazka: proc tak vehementne podporujete
distribuci, ktera temer zcela zavisi na naladach a potrebach jedne
americke firmy, a kterou temer nemate sanci ovlivnit - jedine snad tak,
ze pokazde vydate vlastni verzi.

Diky za diskusi. Vsem Redhatistum se omlouvam za rejpnuti v minulych
prispevcich, proste jsem se nemohl udrzet :)

--
becvar