Announce RH 7.1

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Duben 18 16:25:50 CEST 2001

Jan Becvar schrieb in Nachricht <9bk42e$t6n$1 na news.bohemia.net>...

>1. plati RedHat nekoho, aby lokalizoval jejich distribuci do nasi
>materstiny?

No ... posielaju mi distribucie, aj ked uz pre nich nerobim okrem
bugreportov nic :-)

>2. jestlize ne, zrejme nema o nas trh zajem

V podstate je to tak. Krajiny ako su nase su firmam vcelku
ukradnute - ak chceme nieco pouzivat, musime sa o to starat sami.

>3. jestlize o nas nema zajem, proc ti namakani borci, co pocestuji
>RedHat, radeji nespolupracuji s firmou, ktera o nas zajem ma?

A to je konkretne ktora?

>4. proc tolik znamych osobnosti naseho Linuxu dela zdarma
>reklamu zrovna firme RedHat?

??? Ak mate na mysli aj mna (nie ze by som sa citil ktovieako znamou
osobnostou, ale v diskusii na tuto temu sa moje meno zvykne vyskytovat),
pozrite si v archive, kolkokrat som sa prave s Milanom hadal na temu
rozhodnuti RH :-)

>5. nepodporuje CZLUG lokalizaci uplnou nahodou zrovna RedHatu?

Neviem. Co to znamena podporuje?

>6. nemelo by se zamerit usili spise na lokalizaci konkretnich
>aplikaci

Samozrejme a to sa aj deje.

>a distribuce nechat na jejich vyrobci (u komercni firmy),

vid bod 2.

>7. myslite si, ze je nekdo bez elementarni znalosti anglictiny schopny
>spravovat Linux? Myslim ze ne, a ze v tom ani budoucnost Linuxu neni.

V tom sa nezhodneme - vid Windows, ktore bez elementarnej
znalosti anglictiny na zakladnej urovni spravovat mozne je.
Masovejsie rozsirenie nebude, kym to nepojde aj u Linuxu.

>8. a posledni a nejdulezitejsi otazka: proc tak vehementne podporujete
>distribuci, ktera temer zcela zavisi na naladach a potrebach jedne
>americke firmy, a kterou temer nemate sanci ovlivnit - jedine snad tak,
>ze pokazde vydate vlastni verzi.

Netvrdil by som, ze RH nie je mozne ovplyvnit. Je to vec priorit -
vacsi trh, vacsia priorita.

Zdravi
--
                                                            Stano