FW: RE: Announce RH 7.1

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Duben 18 23:07:31 CEST 2001

On Wed, Apr 18, 2001 at 10:10:06PM +0200, Mojmir Motycka wrote:
> Nezlobte se na mne, ale stejne nechapu,proc musi pouzivat typicke
> terminalove programy knihovny, ktere jsou soucasti distribucnich balicku X
> Window.

Ktere typicke terminalove programy pouzivaji knihovny z X? To asi
nebudou typicke terminalove programy ... A jestli mate na mysli jiste
verze "mc", tak i ty sly jednoduchym zasahem do .spec souboru teto
zavislosti zbavit ...

> To je jako by jste insataloval DOS a k tomu bylo nutne nainstalovat
> vsechny DLL z Win95 aby vam fungovaly standardni programy.  Vim jak
> je slozite udelat distribuci cehokoliv, ale tahle provazanost je
> trosku prehnana.

Ta zavislost zas tak prehnana neni. Na druhe strane by si zase mnoho
uzivatelu stezovalo, ze ty programy jsou zkompilovane --without-XY a
tak .. a ze si musi mnoho programu prekompilovavat s podporou XY, aby
jim fungovalo to ci ono. Nevidim nikde nejaky typicky priklad prehnane
zavislosti v zadne distribuci.

--
   Martin Mačok
  underground.cz