COSA karta problem

Pátek Duben 20 13:57:08 CEST 2001

	Dekuji za reakci, zkusim stesti...

> mate ji naswitchovanou na 8 nebo 16 bit rezim a jak ji inicializujete v
> cosa.conf?

	V ruznych /proc/ souborech se tvari jako cosa16, predpokladam tedy ze
16bit rezim (napr. ioports, interrupts)

> 1. rozhodne povyste na 2.2.19 (v 18 i 19 byly zmeny kolem cosy).

	Jdu na to, mohu se zeptat jake zmeny kdyz maintainer driveru o tom nic
nepise/nikde nerika?

> 2. me rovnez jadro panikarilo pri pouziti modulu ze standartniho jadra,
> pouzijte modul z kompilace cosa driveru, ten slape ok.

	Jak tomu mam rozumet, resp. kde ho vzit? Yenya ma na strance driver
verze 1.06, ktery je tam uz nejaky rok, nic novejsiho jsem nikde
nenasel, muzete mi ho prosim kdyztak napsat?

> to na to nema vliv dle mych zkusenosti..

	Myslel jsem si to...

	S pozdravem a pranim hezkeho dne za firmu FoNet, spol. s r.o.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno