IMAP

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Duben 23 08:42:37 CEST 2001

> Dobry den,

Hladal

> Ale... Bolo to myslene, ze posta je na linux-serveri a klient je windows
> (ak si tu diskusiu dobre pamatam). Opacny smer mam taky pocit nie je az
taky
> schodny. On totiz Outlook neumoznuje umiestnit subory zo spravami na
sietovy
> disk.
Tak by som si zohnal ineho klienta, to mi je fuk, vo winshite som aj tak len
ak potrebujem robit nieco v klientskom programe v progress databaze
(takzvane prenosy - export a import davok do bazy) a ked potrebujem vytlacit
nejake .doc a .xls.

Najlepsie

> Pod linuxom je to prekvapivo "imap", hladajte balik zacinajuci takto.
> A ak to chcete pod WinShit skuste asi trocha inu konferenciu, nie?
> Vas najlepsi system na svete nieco take nevie????!!!!!!
Tak toto si vyprosujem. Ja som nikde nepovedal ze Naprosta Tragedie (NT) a
winshit obecne je najlepsi system na svete. Ide o to ze som prisiel do tejto
firmy, uz tu bol NT server a to musim spravovat. Ci chcem alebo nechcem. V
poslednej dobe sa snazim presadit prechod serveru na Linux (aspon by sa
NETFINITY 5000 trochu vyuzil, v NT to ide ako slimak v lete na saniach),
zatial vsak len zistujem ci by neboli nejake problemy co tyka presunu
Progressu na linux (a ci vobec existuje pre linux). Linux je len na mojom
kompe a vsade inde je winshit. A moj problem je jednoduchy: Tie iste mejly
vo Winshite aj v Linuxe. Hladam vsetky mozne riesenia, jedno co by fungovalo
si ale nechavam na uplny koniec ked uz nic ine nepojde: IMAP server na
linuxe, vo win4lin alebo vmware pustene windoze a v nich klient. Ale to je
vzhladom na parametre mojho kompu (P II 500 MHz, 64MB RAM, 4 GB HDD (2GB
Win, 2GB Linux na Reiser FS)) naozaj najposlednejsie riesenie. A o tom ze to
patri do inej konfery by sa dalo tiez polemizovat. Ide vlastne o vyriesenie
stavu kedy musim po prijati novych mejlov linux shutdownut, nahodit windoze,
precitat/vytlacit mejly, shutdownut windoze a nabootovat linux (tieto 2
posledne casti mam najradsej). A vyriesenie tohto stavu je v principe "V
ZAUJME LINUXU" (ine lepsie slovne spojenie ma nenapadlo).

> Balik imap je sucastou skoro vsetkych linuxovych distribucii. Takze
stahovat
> netreba nic ;-)
>
> Vlado
P.S.: No flame please.
--
  Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
  network & system manager       Coboriho 2