IMAP

Pondělí Duben 23 09:55:11 CEST 2001

On Mon, Apr 23, 2001 at 08:42:37AM +0200, Martin Mokrý wrote:
> [...]
<snip>
> Tak by som si zohnal ineho klienta, to mi je fuk, vo winshite som aj tak len
> ak potrebujem robit nieco v klientskom programe v progress databaze
> (takzvane prenosy - export a import davok do bazy) a ked potrebujem vytlacit
> nejake .doc a .xls.

Myslim, ze sa tu priblizne pred 1 a 1/2 rokom riesil pristup do e-mailov
cez Nestscape Comunicator. Riesilo sa fyzicke zdielanie suborov, v
ktorych su e-maily. Mozno by sa nieco take dalo riesit aj cez Mozillu.

Blizsie informacie neviem podat. Vo Win vidim postu len ked idem ku
niektoremu pouzivatelovi riesit nejaky problem.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...