IMAP

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Duben 23 09:56:47 CEST 2001

> zatial vsak len zistujem ci by neboli nejake problemy co tyka presunu
> Progressu na linux (a ci vobec existuje pre linux). Linux je len na mojom

Progres je aj pre linux(najma redhat) aj pre solaris. U nas mame na tom
vlastnymi silami naprogramovane informacne systemy s pomerne velkymi
databazami.

> --
>   Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
>   network & system manager       Coboriho 2
>   Tel: +421 903 866 203          949 01 Nitra, Slovakia
> # Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats
> # have never forgotten this. (Unknown)

Uz davnejsie som si vsimol, ze ta tvoja signatura sa nejako napadne podoba
tej mojej. Mas ty ale stastie, ze som si na nu nedal copyright :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2