IMAP

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Duben 23 09:58:13 CEST 2001

> kompe a vsade inde je winshit. A moj problem je jednoduchy: Tie iste mejly
> vo Winshite aj v Linuxe. Hladam vsetky mozne riesenia, jedno co by fungovalo
1) s tim imapd pro nt si nejsem jisty, ze vam nekdo v teto konferenci
poradi
2) jako docela jednoduche reseni bych videl toto:
	ve winshitech zaskrtnete v outlooku/expressu v nastaveni uctu
	volbu pro pop3 ucet: "Ponechat zpravy na serveru" a to same
	udelejte na svem postovnim klientovi v linuxu.

Dalsich moznosti je podle mne jeste vice, napr. si na nt vytvorit jeste
ucet2, na ktery by se kopirovala (ne presouvala) posta z uctu 1, z win si
postu stahovat z ucet1 a z linuxu postu stahovat z uctu2. Toto reseni je
sice dosti nekomfortni, ale stejne to je jenom na chvilku, nez tam budete
mit Linux ;-)))

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..