IMAP

David Toman dtoman na aapf.cz
Pondělí Duben 23 11:43:08 CEST 2001

Tomas Valousek wrote:

> 1) s tim imapd pro nt si nejsem jisty, ze vam nekdo v teto konferenci
> poradi
> 2) jako docela jednoduche reseni bych videl toto:
>         ve winshitech zaskrtnete v outlooku/expressu v nastaveni uctu
>         volbu pro pop3 ucet: "Ponechat zpravy na serveru" a to same
>         udelejte na svem postovnim klientovi v linuxu.
>
> Dalsich moznosti je podle mne jeste vice, napr. si na nt vytvorit jeste
> ucet2, na ktery by se kopirovala (ne presouvala) posta z uctu 1, z win si
> postu stahovat z ucet1 a z linuxu postu stahovat z uctu2. Toto reseni je
> [...]

Nerad bych byl mimo mísu, protože původní dotaz se mi nepodařilo v archívu najít
(resp. podařilo, ale po kliknutí jsem obdržel tuto hlášku:
The document you have requested is not available on the server.
The reason given by server is:

No such message
tak nevím, je to dokument číslo 109888), ale pokud na těch NT běží Exchange, tak
ten už IMAP server v sobě má, ale je defaultně zakázán. Připojuji se tak z NN (NT
i Linux) na M$ Exchange Server 5.5, z Outlooku to jde také, ale nepoužívám.

S pozdravem D. Toman