IMAP

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Duben 23 10:06:39 CEST 2001

Dobry den,

> Najlepsie
> stahovat

> Tak toto si vyprosujem. Ja som nikde nepovedal ze Naprosta Tragedie (NT) a
> winshit obecne je najlepsi system na svete. Ide o to ze som prisiel do
tejto

Nebolo to myslene az tak v zlom, len treba sefovi naznacit ze imap pod NT
je,
len klasicky za par $$$ ;-)

> firmy, uz tu bol NT server a to musim spravovat. Ci chcem alebo nechcem. V
> poslednej dobe sa snazim presadit prechod serveru na Linux (aspon by sa
> NETFINITY 5000 trochu vyuzil, v NT to ide ako slimak v lete na saniach),
> zatial vsak len zistujem ci by neboli nejake problemy co tyka presunu
> Progressu na linux (a ci vobec existuje pre linux). Linux je len na mojom

Postgress samozrejme je, chodi bez problemov a aj rychlo ;-) A ta snaha
na prechod na Linux je chvalyhodna!

> kompe a vsade inde je winshit. A moj problem je jednoduchy: Tie iste mejly
> vo Winshite aj v Linuxe. Hladam vsetky mozne riesenia, jedno co by
fungovalo
> si ale nechavam na uplny koniec ked uz nic ine nepojde: IMAP server na
> linuxe, vo win4lin alebo vmware pustene windoze a v nich klient. Ale to je
> vzhladom na parametre mojho kompu (P II 500 MHz, 64MB RAM, 4 GB HDD (2GB
> Win, 2GB Linux na Reiser FS)) naozaj najposlednejsie riesenie. A o tom ze

A co tak Netscape Navigator? Alebo nejaky iny postovy klient??? Pod Linux je
ich kopa....

> patri do inej konfery by sa dalo tiez polemizovat. Ide vlastne o
vyriesenie

No to si nemyslim! Ide cisto o problem imapu na Windowse! Vysvetlim...

> stavu kedy musim po prijati novych mejlov linux shutdownut, nahodit
windoze,
> precitat/vytlacit mejly, shutdownut windoze a nabootovat linux (tieto 2
> posledne casti mam najradsej). A vyriesenie tohto stavu je v principe "V
> ZAUJME LINUXU" (ine lepsie slovne spojenie ma nenapadlo).

A problem je kde? Ak mam Outlook mam 2 moznosti citania posty. Prva je
klasicky POP3 klient, ktory je aj pod Linuxom. NN a je aj kopec dalsich.
Alebo fetchmail....
A (ak ked s tym nemam skusenosti) isto existuje aj imap klient....
Takze argument reboot linuxu pre citanie posty nie je to prave orechove ;-)
Takze stale vidim problem na strane NT. Alebo sa mylim????

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454