IMAP

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Duben 23 13:02:40 CEST 2001

> tak nevím, je to dokument číslo 109888), ale pokud na těch NT běží
Exchange, tak
> ten už IMAP server v sobě má, ale je defaultně zakázán. Připojuji se tak z
NN (NT
> i Linux) na M$ Exchange Server 5.5, z Outlooku to jde také, ale
nepoužívám.

> S pozdravem D. Toman
Vdaka za ochotu, ale ten server po Exchange ani nepachol. Osobne si ani
neviem predstavit ako bezi na Netfinity 5000 (P II 500 MHz, RAID 5, 128 MB
RAM) na NT 4.0 s Progressom (2 databazy) a Exchange prijatelnou rychlostou.
Podla mojich skusenosti je treba na Exchange vyhradit jednu masinu, inac sa
to neda seriozne pouzivat. Vsak ten Neandrtal Technology nieje schopny
vytiahnut z 3 diskoveho SCSI RAID 5 ani 10 MB/s, pri sekvencom citani 160MB
suboru dosiahne max. 7.5 MB/s co sa mi zda malo, hlavne ked moj IDE disk pod
linuxom dosiahne v pohode 15 MB/s (hdparm -t, UDMA4).

--
Signature (best viewed with fixed size fonts like Courier):
  Martin 'MegaSoft' Mokry             UBP a.s.