IMAP + PROGRESS + GLIBC + GTK+

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Duben 23 11:50:27 CEST 2001

> Nebolo to myslene az tak v zlom, len treba sefovi naznacit ze imap pod NT
> je, len klasicky za par $$$ ;-)
Nieco navrhnut riaditelke alebo chalanom na ustredi v BA = Karel Capek aneb
Zapomen

> Postgress samozrejme je, chodi bez problemov a aj rychlo ;-) A ta snaha
> na prechod na Linux je chvalyhodna!
Neviem ci je Postgress to iste co Progress ale predpokladajme ze hej. No len
ci tam nebudu problemy s .r subormi, nebude ich treba vsetky (momentalne
1841) prekompilovavat ? Alebo dokonca prerabat kvoli takym odlisnostiam ako
"c:\cesta\cesta\subor" a "/cesta/cesta/subor" ? Kde by som mohol najst
blizsie info o prechode Progressu z NT na Linux ?

> A co tak Netscape Navigator? Alebo nejaky iny postovy klient??? Pod Linux
je
> ich kopa....
No, NechSkape by som si nedal ani v tom najhorsom sne (velky, pomaly,
nekompatibilny), momentalne pouzivam Operu na web (je najmenej 100x lepsia,
rychlesia, kompatibilnejsia), na mejly stale hladam nejaky soft co by
podporovalo POP3, IMAP, NEWS (prinajhorsom by nemuseli byt), MIME, UUENCODE
(aj multiparty) a bezal by v Xoch (KDE), vedel zobrazovat obrazky, atd ... a
najlepsie keby nepotreboval nove GTK+ a GLIBC, zatial sa mi nepodarilo
nahodit GLIBC 2.2 na Suse 7.0 aby to fungovalo bez chyb, neviete o nejakom
navode ?

Asi to zatial docasne vyriesim tym druhym kontom na WinProxy (tiez dobra
sunka, ale co uz ked to tu uz bolo) a dvojitym dorucovanim. Ale ako vyriesim
aby sa mi synchronizovali aj odoslane mejly, to netusim (okrem IMAPu :).

Zatial bye.

P.S.: Jan 'EIS' Satko: Sorry za tu kopiu signatury, copyright tam nebol,
velmi sa mi pacila, je v nej vsetko potrebne, nemohol so si pomoct. Inac uz
premyslam nad inou, onedlho bude nova, uplne ina.
--
Signature (best viewed with fixed size fonts like Courier):
  Martin 'MegaSoft' Mokry             UBP a.s.