IMAP + PROGRESS + GLIBC + GTK+

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Duben 23 12:41:27 CEST 2001

> Neviem ci je Postgress to iste co Progress ale predpokladajme ze hej. No len
> ci tam nebudu problemy s .r subormi, nebude ich treba vsetky (momentalne
> 1841) prekompilovavat ? Alebo dokonca prerabat kvoli takym odlisnostiam ako
> "c:\cesta\cesta\subor" a "/cesta/cesta/subor" ? Kde by som mohol najst
> blizsie info o prechode Progressu z NT na Linux ?

Postgress je forma SQL databazy zadarmo. Like MySQL ale su v nej nejake
veci navyse. Takze zjavne to nebude Progress s .r kodami a  kompilaciou
cez vyvojove prostredie :-)

> P.S.: Jan 'EIS' Satko: Sorry za tu kopiu signatury, copyright tam nebol,
> velmi sa mi pacila, je v nej vsetko potrebne, nemohol so si pomoct. Inac uz
> premyslam nad inou, onedlho bude nova, uplne ina.

Vdaka za uznanie :-))

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2