IMAP + PROGRESS + GLIBC + GTK+

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Pondělí Duben 23 12:53:43 CEST 2001

On 23-Apr-2001 Jan Satko wrote:

> Postgress je forma SQL databazy zadarmo. Like MySQL ale su v nej nejake
> veci navyse. Takze zjavne to nebude Progress s .r kodami a  kompilaciou
> cez vyvojove prostredie :-)

Presne tak... Postgres  a Progress nemaji spolu nic spolecneho. Pokud jde o
portovani aplikaci z jednoho prostredi do druheho, tak se obavam, ze s binarni
kompatibilitou mezi NT a Linuxem bude problem stejne jako s odlistnostmi danymi
primo OS (treba zrovna cesty k souborum). Z toho vyplyva, ze .r soubory
(prelozene zdrojaky) bude potreba prelozit znovu. Neni ale IMHO problem
prekladat programy v cyklu. Pokud jde o databazi, tak tam jakasi kompatibilita
mezi verzemi na NT a Linuxem byla, ale bohuzel si nevzpominam, jak moc velka.
Urcite se vyplati vydumpovat definice a data na NT a naimportovat je na linuxu
(pozor take na konfiguraci cestiny), pak upravit programy a prelozit je s
databazi.

Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.
http://www.iinfo.cz