RH7.0cz a suspend NB

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Duben 27 02:55:40 CEST 2001

Pouziva nekdo RH70cz na notebooku Gericom ? Nebo je to obecny problem ?
Kdyz jsem tam mel RH5.2 z CZLUGU (kdysi) tak rovnou po instalaci slo
tlacitko pro suspend (modre Fn a Esc) a masinka hned sla spat (do RAM,
disk jsem radsi ani nezkousel).
Ted jsem instaloval RH7.0cz a hral si s ruzne prelozenymi jadry s podporou
APM a stale nic. Tlacitko nejde. Kdyz ale volam apm -s , tak spi taky.
Jde o to tlacitko - proc to drive slo ? (je to jenom treba aktivaci
nejakych lokalizacnich zalezitosti typu mapovani klavesnice apod ? ta 5.2
drive nebyla jeste lokalizovana) Nebo je chyba jinde ? (chapal jsem to tak
ze dana kombinace tlacitek je chycena primo HW , podobne zmena jasu
displeje apod)

a druha otazka se tyce kompilace pcmcia (tady jsem asi BFU) (kompiloval
jsem jadro 2.2.17-14 z
upgradu RH instalovano jako rpm - kvuli vyse uvedenemu hrani s APM). A po
jiste dobe mi prestala chodit
sitova PCMCIA karta - zjistil jsem, ze zmizel modul pcnet_cs a ostatni
byly s nevyresenymi referencemi. Tak jsem pustil v podstromu zdrojaku
jadra pcmcia-cs-3.1.20  patricne makovani, ale make install stejne nic
neinstaloval, dokud jsem nezkopiroval vse *.o do /lib/modules/pcmcia.
Ptam se proto, je nejaky korektni postup jak si hrat s jadrem , aby se
updatovaly i pcmcia sluzby, nebo alespon nemazaly jiz hotove moduly ?

Vim ze 2.4 uz ma vse v sobe, me jde ale o standardni RH7.0cz s 2.2.X

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *