Zasekavani LILO pri bootu

cybe cybe na clone.cz
Středa Srpen 1 09:03:16 CEST 2001

Zdravicko,
sehnal sem si distribuci RedHat 7.0, ktera vysla u Computerpressu.
Kdyz sem se konecne dostal k instalaci, narazil sem na problem. Doufam,
ze uz se to taky nekdy nekomu stalo a ze mi nekdo poradi.
At provedu jakoukoliv instalaci (workstation, server, vlastni), tak po rebootu vytuhne LILO... vypise se proste jenom to prvni "L"... a dal
nic :( Zkousel sem pak nabootovat z diskety a v /etc/lilo.conf pridat
lba32, jestli to trebas neni tim, tuhne to stejne. Prosim, poradte.
Cim by to mohlo byt? Zkousel sem to se tremi disky na trech ruznych
pocitacich a vysledek je vsude stejny. Dokonce jsem zkusil LILO misto do
MBR dat do prvniho sektoru aktivniho partitionu - stale nic. Opravdu
uz nevim, takhle se nestihnu dostat ani k administraci :)
Diky moc za radu
Cybe