Instalovat jsem Linux a... odpraskl jsem desku.

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Srpen 5 15:15:13 CEST 2001

> Kdyby Ti deska rupla pri instalaci Windows, stezoval by sis na Windows.
> IMHO to bylo nacasovane, mozna Linux vyuzil vlastnosti desky, ktere
> Wokna nepouzivaji (proto se na to neprislo drive) a ta deska pri tom
> kiksla. Ta deska byla IMHO proste vadna a nevidim duvod nenainstalovat
> Linux znovu.
>
> Vlastik

Naopak, nejlepsi bylo pusti instalaci Linuxu uz u dodavatele, pokud je to
typova chybka sestavy, tak at se to resi ....
Pokud to byla nahoda, tak bych to dale neresil, to se nekdy stane,
ze to klekne.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz