ipop3d timeout

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Srpen 7 11:31:30 CEST 2001

Jan Marek wrote:

> domnivam se, ze je problem v souboru hosts.allow. Zkuste si:

Urcite tam bylo ALL.

Nekdo mi jeste tvrdil, ze problem muze byt v identd. Hloubeji
jsem to nestudoval, protoze se po case problem rozplynul.

Je fakt, ze reverzni zaznamy tyhle problemy vyresi. Ovsem tvorit
reverzni zaznamy treba pro celou podsit 192.168.1.* neni prijemne.
Zvlaste pak, kdyz to lze obejit.

Navic, problemy byly nejen s pop3, ale i s ftp a telnetem. Opravdu jen
u pocitacu bez reverznich zaznamu.

Vypis arp -a trval pro pocitace bez reverznich zaznamu velmi dlouho.
Nyni se vypisou vsechny prakticky okamzite.  System se snazil
resolvovat, ale jak ho ukecat, aby to nedelal?

> P.S: plytvate prazdnymi radky na konci mailu, kdo to ma po vas
> mazat, kdyz chce zrusit signaturu listu... ;-)))

No, je fakt, ze ji mate o tri radky kratsi, ale libi se mi ... ;-)

                                 Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky