Spickovy SQL server pro Linux

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Srpen 9 20:55:23 CEST 2001

Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

Nejsem moc fundovaný na tuto debatu, ale nedá mi to.

> Teď budu dost kritizovat. Psát zdroják se má tak, aby se již předem
> počítalo s přenosem na jiné OS, zvláště u databází. Pokud to neudělám,
> těžko bycha později honit a dělat to jinak. Jak píšete, není to vůbec
> jednoduché. A tak se udělá z nouze ctnost a napíše se, že to není potřeba.
>
> Jenom výčet projektů, které často používám, a mohu přebíhat od Linuxu k
> Windows: Apache, PHP, MySQL, vim, GIMP, bash + unix utils, atd.. Proč tedy
> tam to jde?
Apache - nevím jestli se něco nezměnilo, ale verze pro win32 byla vždy
označována jako testovací což asi samo o sobě o něčem svědčí.
"At present, the Win32 port of Apache is not as stable as the UNIX version"
hned na první stránce http://httpd.apache.org :O))))

PHP - pod win32 je použitelné většinou jako CGI např. ISAPI modul je na
světě asi tak 2-3roky a pořád jsou s ním jen problémy. Takže o
plnohodnotném portu se asi bavit nelze.

MySQL - ano ta funguje

vim - to je aplikace velikostí o něčem jiném :O((

GIMP - z vlastní zkušenosti mohu potvrdit že win32 verze je padavější a
odvážil bych se říci i pomalejší.

bash & unix utils- asi také podstatně menší apps. než PgSQL a o jejich
integraci do OS bych si dovolil dost pochybovat žijí tak nějak ve svém
vlasním vesmíru

Stefan