Routovani: "kradeni" packetu z ethernetu?

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Srpen 14 21:37:44 CEST 2001

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:
> Dobry den!
>
> Mame tu takovy problemo:
> Je sit a na ni nekolik (zretezenych routeru). Sit je pripojena do internetu
> pres ethernet (teda pres FWA, ktere nejak jede pres ATM, ale na konci z
> krabice leze ethernet). Sit ma jisty pocet _verejnych_ adres, ktere je
> potreba routovat pres uvedene routery, bohuzel
> provider zene vsechny packety na ethernet (primo) a neni s nim rec.
> (Tvrdi, ze chyba je na nasi strane apodobne veci.)

Dal bych mu asi pekne za usi:-).

> Takze ted zbyva asi jedina moznost: premluvit router,
> aby "kradl" packety z etherntu urcene pro vnitrni sit (s verejnymi
> ip adresami) a forwadoval je na vnitrni rozhrani.
>
> Moje otazky: 1) delal nekdo neco podobneho? Je nejaky jednoduchy zpusob,
> jak toho dosahnout?
>
> 2) Zkousel jsem si hrat s iproute2, bohuzel jsem nejak neuspel. (Problem byl,
> jak nastavit
> ip adresu pro vnejsi rozhrani (aby si router techto packet vsiml),
> kdyz uz byla nastavena na vnitrim rozhrani.
> Muzete me nekdo potvrdit, ze tudy cesta nevede, nebo delam neco spatne?

Dat tomu vnejsimu rozhrani vice aliasu, a interni hosty precislovat?
IMHO nebude to idealni, dokud si nekoupite ostre boty a nenavstivite
providera:-).

S pozdravem

Mila Kuchta