LINUX všeobecně - delší

Ales Krajnik mr.titan na seznam.cz
Středa Srpen 15 02:22:45 CEST 2001

Odpovim jen na cast dotazu:

> [...]
> prosím autory článků (snad to nějaký vydržel číst), zda by nebylo
> možné napsat seriál typu "Samba tanec s vlky" ještě v lidštější
> podobě. Nemyslím jen o Sambě, ale i instalaci driverů, instalaci
> firewallu - Masquarade atd. Zatím můj nejlepší objev popisující
> srozumitelnou formou otázky lidí jako jsem já je na serveru
> Suse.cz. Bohužel vše se vztahuje k Suse, takže umístění adresářů ani
> souborů "nesedí"...nehledě na další věci.
> Pro mě (a snad nejen mě) vůbec nejlepší rada by byly zodpovězené
> dotazy a ukázky z Vaší firemní praxe, kde by bylo polopaticky

Ja cerpam predevsim z HOWTO dokumentu.

> 4. Mám 2 OS. Jsem v Linuxu nastavím si monitor. Nabootuji do Win a
> monitor se posune o 2cm doleva. Co s tím?

Myslim, ze problem bude predevsim v zobrazeni X. Ja bych si nastavil obraz podle
Win a pak bych spustil Xka, pak program xvidtune, pomoci ktereho lze lehce
zjistit hodnoty obrazu, ktere se maji zapsat do XF86Config(-4).

> 5. Které programy v Linuxu umí pracovat s *.doc a *.xls s MS Office?
> Vím jen o StarOffice, ale ty se mi zdají oproti MS Office pomalé.

Myslim, ze alespon XLS dokaze zpracovat leccos. Napriklad gnumeric. S doc to
bude myslim podobne.

> 7. Takových dotazů bych měl hodně. Nechci Vás dále zatěžovat délkou
> tohoto mailu a ještě jednou bych chtěl poprosit autory článků
> týkajících se Linuxu, zda by se nemohli věnovat výše uvedené tématice.

Humpf ...

> Doufám, že podobné problémy nemám v této konferenci a vůbec s Linuxem
> sám. Čtením man a prohlížením Inetu bych se odpovědí na moje dotazy
> dopátral, ale jsou to moře zabitých hodin.

No jo, ale ziskate tim spousty informaci (zkusenosti?), ktere prostou radou
nemusite ziskat. Lepe receno, kdyz bude patrat na vlastni pest, dozvite se toho
pravdepodobne mnohem vice.