Nahravani telefonich hovoru

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Sobota Srpen 25 11:11:07 CEST 2001

cus

PE> Mimochodem, jak moc je Telecom citlivy na zatizeni linky? (hehe,
PE> jednou jsem omylem uplne zkratoval linku, nevsiml jsem si a nechal to tak asi
PE> 8 hodin pres noc...a nic :-)) I kdyz tady bude vzhledem k tem kondenzatorum
PE> zatizeni minimalni.

Telecom meri kazdych 24 hodin odpor na linkach. Pokud naleznou nejake
velke rozdili od normalu tak poslou technika ktery zmeri zatizeni a
odpor primo v te bile krabice pred vasim domem (tj. rozvodna). Pokud
technik nalezne nejake nesrovnalosti tak vas pozada zda by si nemohl u
vas prohlednout telefoni pripojku a telefony. Pokud odmitnete telecom
vam odpoji telefoni linku.

Mimochodem timto spusobem zjistuje telecom kolik mate telefonich
aparatu. Protoze to jsou strasni chudaci a chcou za kazdej pripojenej
telefon prachy.

Pred casem jsem skousel si pripojit dve antiparalni ledky na telefoni
linku pro indikaci zvoneni. Ani nevim co se stalo ale pri zvednuti
sluchatka se mi ozval prijemny zensky hlas: "Telefoni linka mimo
provoz" :)

Pokud ma nekdo zajem mohu poslat informace o telefonich
lince tj. napeti pri RING atd.

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i