Re: Žurnálovací fs (ANNOUNCE: Mandrake 8.1 beta 1 "Raklet")

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Srpen 18 15:19:32 CEST 2001

> Můj názor je, že z dlouhodobého hlediska Linux přejde z ext2 na ext3, a to
> nejdříve na začátku příštího roku. Předtím se bude v distribuci Red Hat
> Linux testovat spíše ne jako primární souborový systém (protože v další
> betě už bude pravděpodobně standardním opět ext2), ale jako jedna z variant
> (stejně jako tomu bylo u ReiserFS a SuSE), a pro Linux jako takový to bude
> nejlepší.

No, mandrake nabizi instalaci na ReiserFS uz pomerne dlouho, ja na jiny fs od verze mdk 7.2 nepouzivam (na fs, kte nepotrebuju quotu). XFS mi prijde jako docela perspektivni system (a podle meho osobniho nazoru je schopny realneho nasazeni) JFS vubec neznam, a zatim nemam motivaci ani testovat. Ext3 - bezi na rpmfind.net a to docela bez problemu, nemyslim, ze by jeho nasazeni redhatu ublizilo. Spis mu ublizi jadro 2.4.x - jako vsem novym distribucim bez rozdilu.

Kdyz uz jsem se zminil o mandraku, prave jsem se vratil z veze :-)) a musim smutne konstatovat, ze raid pole se dostalo do stavu "critical" aneb odesel jeden disk a ted uz to moc ne raid-5 duje. Vzhledem k tomu jsem snizil dovolene limity pro ftp, pres www zatim nikoliv (to pro ty, co chteji zkusit beta 8.1)

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz