Žurnálovací fs a linuxové distribuce

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Srpen 20 08:52:36 CEST 2001

A proč o XFS či JFS nemá smysl se bavit? JFS neznám, nemohu se k němu
tedy vyjadřovat. Ale u XFS mi připadá docela silné zázemí (SGI). Navíc
fakt, že se nejedná o "nový" souborový systém, ale "jen" o portaci již
osvědčeného souborového systému, mi připadá jako znatelná výhoda.

Zcela bez problému jej používám již na třech svých strojích. (Přičemž na
prvních dvou z nich jsem zkoušel ReiserFS a rád jsem jej v obou
případech poté nahradil za XFS, na třetím šel rovnou XFS).

Slávek.