Kde konfigurovat (rh)?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 21 21:51:48 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Petr Tomasek wrote:

> Hmmm... prominte ten podrazdeny ton, ale kdyz se clovek pta na konfiguraky
> a dostane odpoved linuxconf, tak to na***e.

Každý kdo si něco přečte o linuxu ví že konfiguráky jsou v /etc !
Takže stačí je jen projít, odborníkovi to stačí.
A pro bl**e jsou takové programy jako linuxconf.
Já něco dělám v linuxconfu a něco přímo v souborech.

> Pokud byste si poradne precetl muj mail, tak byste zjistil, ze jsem
> si konfiguraky nasel (v rc. skriptech), jen jsem se ptal, kde je
> to popsane v dokumentaci k RH (abych nemusel priste grepovat rc. skripty)
> Bohuzel ani v jednom z tech preslavnych RH-guides to neni.

Stačí jenom projít /etc . I jako BFU jsem si to našel.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne