Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Středa Srpen 22 08:50:56 CEST 2001

> nejake casti kodu muze stat v podstate kdokoliv, kdo se zacne snazit.

	Zkousel jsi to? Nestaci snaha o systematicnost, ale mit i __velmi
podobny__ nazor na implementaci jako nekdo vyse...

> Nedriv protlaci neco pres znamou osobu (treba pres A. Coxe) a pak se tak
> nejak stane spravcem te prislusne casti. Nevoli se, zalezi na aktivite (a

	Ano, a jsme u toho, pokud nemas dobreho znameho na vyssich mistech mas
smulu...

> schopnosti presvedcit, tj. male srozumitelne patche resici jedinou vec
> spise, nez jeden velky atd).

	Aha, takze pokud se ma vyhodit naprosto zbastleny kus kodu a nahradit
ho opravdu systemovym resenim, tak se to reseni (byt se 100% zachovanou
kompatibilitou smerem dolu) ma kouskovat na naprosto nesmyslne kousicky
aby to bylo Linusem ci Coxem akceptovane, ze?

	To co prave nyni popisuji neni nic jineho nez stav CBQ a ostatnmich QoS
veci v jadrech 2.2. vs 2.4. vs pripravovana zmena pro 2.5. a 2.6. -
ostatne podili se na tom i jeden ponekud malo znamy cech (tady se skoro
nevyskytuje) a ten by mohl krasne demostrovat elitarsky zpusob vyvoje
Linuxu prave minimalne v teto oblasti...  pote co Kuznecov uz skoro na
tom nepracuje a venuje se jinym vecem je skoro nemozne protlacit nejakou
zmenu (a kolik opravdu hnusnych hacku v teto oblasti kernel i ve verzi
2.4.X ma, aby to vubec fungovalo radeji nechtejte vedet, je mi z nich
skutecne na bliti - to ma byt kvalitni prace?!) - vubec se nedivim
vyvojarum, kteri na Linuse doslova kaslou a radeji stale budou
distribuovat sve veci formou patche a at si to pridelaji lidi (pripadne
vendori distribuci) sami, ja bych take nemel zaludek neustale nekoho
presvedcovat o svem spravnem pristupu, kdo chce at ho pouziva... Dalsi
priklad je OSS vs. ALSA - zasveceni by mohli vypravet story... (ja ne,
ja to mam vzdy jen z doslechu)

> V Linuxu mi to prijde hodne zivelne. Ale zpet - puvodne zde slo tusim o

	Zivelne to bylo drive, nyni je to cim dal vice elitarske - priklady
jsem uvedl, mluv konkretne, nikoli nejake domnenky...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno