Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Středa Srpen 22 11:59:28 CEST 2001

> Linus (tusim) sa kdesi vyjadril na sposob, ze je to zamer - ak to
> niekto nie je schopny pochopit z kodu, tak nema v jadre co hladat.

	Bohuzel se v podobnem duchu vyjadril i o jinych vecich tykajici se
vyvoje kernelu Linux. Pokud je jeho pristup takovy, at si Linux strci
kam chce a je mi lito, ze se tisice dobrovolnych hodin denne ztraci
necim tak malo perpektivnim... myslim to smrtelne vazne (Standa tady
ukazal pripady ktere asi sledoval, ja jsem ukazal pripady, ktere jsem
sledoval ja, myslim, ze se nenajde skoro oblast kodu, kde by to bylo
jinak)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno