Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Středa Srpen 22 12:07:00 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Bohuzel se v podobnem duchu vyjadril i o jinych vecich tykajici se
> vyvoje kernelu Linux. Pokud je jeho pristup takovy, at si Linux strci
> kam chce a je mi lito, ze se tisice dobrovolnych hodin denne ztraci
> necim tak malo perpektivnim... myslim to smrtelne vazne (Standa tady
> ukazal pripady ktere asi sledoval, ja jsem ukazal pripady, ktere jsem
> sledoval ja, myslim, ze se nenajde skoro oblast kodu, kde by to bylo
> jinak)

Panove, rikat, ze ten styl je blbej, kdyz neni po vasem je detinske. Kazdy
ma jiny zpusob. Linus dovedl tim svym vyvoj Linuxu az sem. Je to jeho
zasluha, on urcite slysi, kdyz je se schopen o tom bavit. Ma sve duvody
(stejne jako vy). Ukazte, ze jste lepsi - pak se ma cenu o tom bavit.
Pokud nemate cas, moznosti, naladu - nechte byt. Berte to tak jak je a
nekafrejte. OpenSource - my sami sobe. Hlavne ale kod, kafra se v hospode.

Vyzadovat podrobnou dokumentaci u Linuxu neni dobry napad. Vyvoj by to jen
zbrzdilo (komu se chce psat zadarmo dokumentace, kdyz ma funkcni kod?).
Selektivita vyvojaru (podle shopnosti se s tim poprat) muze byt pozitivnim
momentem. To uz jsem tady taky psal.

--
                        Milan Kerslager