Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 22 12:40:46 CEST 2001

On Wed, Aug 22, 2001 at 12:07:00PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Panove, rikat, ze ten styl je blbej, kdyz neni po vasem je detinske. Kazdy

 IMHO tu "panove" neprezentovali nejaky svuj styl, ale asi se snazili
o nejakou konfrontaci kernelu jako projektu s jinymi OpenSource projekty.
Predpoklad, ze ten kdo neni schopen akceprovat styl vyvoje kernelu je nutne
spatny programator je hloupost -- dost mozna, ze se tak kernel pripravuje o
mnoho dobreho kodu.

 Napr, co spatneho je na CVS?

		Karel

--