Vyvoj jadra bez linuse a coxe

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Srpen 23 12:53:54 CEST 2001

On Thu, Aug 23, 2001 at 12:01:11PM +0200, Stanislav Meduna wrote:

> Optimisticky variant: v idealnom svete by poziadali o nastupny termin
> o dva, mozno jeden mesiac a urobili by odovzdavku riadenia ludom,
> ktorym veria a s ktorymi by sa mohli niekde na ten mesiac stretnut
> a diskutovat. Linux takych ludi ma - podstatne je, ci by boli ochotni
> vzdat sa vyvoja (pretoze k nemu by sa viac v rozumnej miere nedostali).
> Dalej by boli ochotni aj napriek miliardovemu projektu robit
> obcasnych konzultantov. Nasledovali by tak tri mesiace az pol roka
> code freeze, rad 2.5 by sa urcite neotvaral a do 2.4 by boli pustene
> vylucne bugfixy.

> [...]

(Co se tyce te "pesimictejsi" varianty)

Ja myslim, ze by se toho mohutne chopili lide z komercni sfery a ze
sfery distributoru linuxu - Red Hat, SuSE, Caldera, ... IBM a v
lepsim pripade by se dohodly na nejakem spolecnem teamu/systemu, v
horsim by si navzajem "kradli" patche a pracovali na svych klonech...
po 1-2 letech by se ukazalo, ci klon by byl uspesnejsi (a buhvi, zda
by zalezelo na managementu, ci na objemu investic
financi/clovekoprace).

--
   Martin Mačok
  underground.cz